Follow My Instagram @fatinfitmama For More Updates.

Saturday, March 21, 2020

Pengedar / Coach Herbalife

Hubungi Kami


Coach Fatin

Nombor Telefon: 019-523 5332


                           : https://fatinfitmama.wasap.my/

Instagram: @fatinfitmama

Servis: Coaching Kurus Secara Online

Lokasi: Seluruh Malaysia



  • Berpengalaman selama 10 tahun, bermula pada tahun 2010, dalam program pengurusan berat badan 
  • Saya juga menggunakan produk Herbalife untuk turunkan dan mengekalkan berat badan saya sendiri selama 10 tahun ini. 
  • Saya sudah melalui beberapa fasa menarik dalam kehidupan bersama produk Herbalife:
    • Fasa menurunkan berat badan sebelum berkahwin
    • Fasa mengekalkan berat badan selepas berkahwin
    • Fasa menurunkan berat badan selepas proses cetusan laktasi untuk 3 orang anak susuan saya 
    • Fasa menurunkan berat badan selepas melahirkan anak 
    • Terkini fasa mengekalkan berat badan saya semasa proses menyusukan anak
  • Servis coaching adalah secara 100% online.
  • Tidak kira di mana anda berada, anda boleh kurus bersama kami.
  • Anda hanya perlu ada WHATSAPP

Sebarang Pertanyaan?

Whatsapp 019-523 5332
IG: @fatinfitmama



Anda juga boleh mengajukan sebarang pertanyaaan dengan mengisi borang berikut:
(Ruangan bertanda * adalah wajib diisi)



Name*:
Email Address*:
Nombor Telefon*:
Lokasi Anda
Ahli Herbalife?*: Ya
Tidak
Pertanyaan Anda*:

This online form was provided by Freedback.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...